Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
0DAYDDL

Small teaching Everyday lessons from the science of learning - James M. Lang

Rekomendowane odpowiedzi

0c959c52985c07af3881ee582075550c.jpg


pdf | 9.37 MB | English| Isbn:1118944496 | Author: James M. Lang | Year: 2016


Description:

A freshly updated edition featuring research-based teaching techniques that faculty in any discipline can easily implement Research into how we learn can help facilitate better student learning-if we know how to apply it. Small Teaching fills the gap in higher education literature between the primary research in cognitive theory and the classroom environment. In this book, James Lang presents a strategy for improving student learning with a series of small but powerful changes that make a big difference―many of which can be put into practice in a single class period. These are simple interventions that can be integrated into pre-existing techniques, along with clear descriptions of how to do so. Inside, you'll find brief classroom or online learning activities, one-time interventions, and small modifications in course design or student communication. These small tweaks will bring your classroom into alignment with the latest evidence in cognitive research.


Each chapter introduces a basic concept in cognitive research that has implications for classroom teaching, explains the rationale for offering it within a specific time period in a typical class, and then provides concrete examples of how this intervention has been used or could be used by faculty in a variety of disciplines. The second edition features revised and updated content including a newly authored preface, new examples and techniques, updated research, and updated resources.

[*]How can you make small tweaks to your teaching to bring the latest cognitive science into the classroom?
[*]How can you help students become good at retrieving knowledge from memory?
[*]How does making predictions now help us learn in the future?
[*]How can you build community in the classroom?

Higher education faculty and administrators, as well as K-12 teachers and teacher trainers, will love the easy-to-implement, evidence-based techniques in Small Teaching.

Category:Science & Technology, Education, Science - General & Miscellaneous, Educational Levels & Settings, Education - General & Miscellaneous, Educational Theory, Research & History, Teaching & Teacher Training, Higher Education - General & Miscellaneous, Learning, Psychology of Education, Teaching - General & Miscellaneous, Cognitive Science, Cognitive learning



TurboBit


RapidGator

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

AlfaFile

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 20 Views
    • 1 Posts
    • 30 Views
    • 1 Posts
    • 15 Views
    • 1 Posts
    • 12 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.