Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Uplinker
Opublikowano

888ad859610998fec2409479eb348e1c.webp
Mark J. Van Ryzin, Debbie Meier MacArthur Fellow Co-chai, "Assessing What Really Matters in Schools: Creating Hope for the Future"
English | 2009 | pages: 129 | ISBN: 1578869692 | PDF | 0,7 mb
Since the 1960s, efforts to reform education―including various curricular changes, reading approaches, teacher preparation, money for the disadvantaged, and different instructional approaches―have failed to bring about true systemic change because the reforms fail to deal with a different definition of learning. The Hope Study was created to discover whether a radically different learning environment would achieve different outcomes. In detailing the outcome of the Hope Study, Assessing What Really Matters in Schools gives hope to innovative and progressive schools, to new and different accountability systems, while changing the conversation from an achievement discourse to a human development discourse.


Download Links

This is the hidden content, please

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.