Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Uplinker
Opublikowano

4b3917c2d74d67efc9ec876ec8be5d0d.webp
Luis A. Albornoz, Ana Segovia, Núria Almiron, "Grupo Prisa: Media Power in Contemporary Spain"
English | 2022 | ISBN: 0367505797 | EPUB | pages: 124 | 0.6 mb
In one of the first English-language studies of Grupo Prisa, this book delivers a comprehensive and concise approach to the political, economic and social-cultural profile of one of the leading cross-media conglomerates in Europe, tracing its development from a single newspaper Publisher in 1972.

Prisa is now the world's leading Spanish and Portuguese-language media group in the creation and distribution of content in the fields of culture, education, and information, producing content for more than twenty countries with global brands like El País (newspaper), Los 40 (radio), or Santillana (education). Using a critical political economy approach, the authors track Prisa's journey to becoming a cross-media conglomerate, and examine how it mirrors the recent history of the economic and political developments in Spain.
This concise and highly contemporary volume is ideal for students, scholars and researchers looking to further their understanding of a growing Spanish-language media power, or more generally interested in international communication and media industries.

Download Links

This is the hidden content, please

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.