Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
0DAYDDL

Competitive Intelligence For Dummies - James D. Underwood

Rekomendowane odpowiedzi

df3f6fb95c605124ab5db2367493a07c.jpg


epub | 9.56 MB | English| Isbn:8126543973 | Author: James D. Underwood | Year: 2013


Description:

"A much-needed guide to winning in business as a human in an all-too online world." - Entrepreneur


Trying to win the internet is a gloriously inefficient way to build a business.
No matter your goals, The Obvious Choice offers 15 essential lessons on profit and success that are timeless because they prioritize the humans who buy from you and not erratic and temperamental algorithms.
Jonathan Goodman-one of the world's leading experts on helping people simplify their business-reveals proven frameworks for increasing efficiency, praying to the social media gods less, and mastering the art of finding your customers.
Backed by a wide range of case studies, Goodman shows how modern marketing technology has led us astray. That start-ups and established organizations alike have bought into the misguided idea that they need to become "famous on the internet" just to make a few sales.
If you're having trouble finding your way, the problem isn't you. The problem is what you've been made to believe it takes to succeed.
This book is for any marketer, business owner, coach, or entrepreneur who wants an easier way to make more money, help more people, and have more freedom by avoiding wasted time and resources on dead-ends and ineffective methods.
Specifically, you'll learn how to:
[*]Build trust in business relationships through community, specificity, and familiarity.
[*]Apply the four-step content creation framework designed for business owners, not influencers, to get more customers (because likes don't pay the bills).
[*]Improve profitability by cutting out the work not worth doing.
Algorithms change, humans don't.
No matter who you are and no matter what you sell, your customer is a human. And yet, marketing these days feels so inhuman.
Filled with frameworks, entertaining stories, and admittedly bad-Dad jokes, The Obvious Choice is a much-needed recalibration and, at times, a refreshing slap for a business generation that's lost its way.
Buy this book to learn how to earn more and compete less in this much-needed approach to success in a crowded marketplace.

Category:Business, Nonfiction, Economics



TurboBit


RapidGator

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

AlfaFile

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 17 Views
    • 1 Posts
    • 17 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.