Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookbb

Smashvertising How to Crush Your Competition with Ads that Buyers Can't Resist (Cashvertising Series)

Rekomendowane odpowiedzi

e76d9dea0223f73ce609684e22cd9f6a.webp
Smashvertising: How to Crush Your Competition with Ads that Buyers Can't Resist (Cashvertising Series) by Drew Eric Whitman
English | September 3, 2024 | ISBN: 1632652064 | 184 pages | MOBI | 33 Mb
From Drew Eric Whitman (aka "Dr. Direct!"), the bestselling author of Cashvertising, comes a fun and accessible graphic novel on consumer psychology. Smashvertising is a heavy-content, real-world business seminar in graphic-novel style, created especially for today's video-dominant learners to show what pushes consumers to react-and buy.

No matter what you sell-or how you sell it-this practical, visual book will reveal scores of powerful techniques about advertising psychology that top-gun ad pros use to persuade people to buy, buy, buy like crazy. Whether you're a traditional retailer or running your business via social media, Smashvertising will teach you how to write and design ads that consumers can't resist. Presented as a real-world business seminar in graphic-novel style, Smashvertising has been created especially for today's video-dominant learners to show what pushes consumers to react-and buy.
The fact is, your "sucky" ads contain invisible mistakes-such as ambiguous headlines or bad design-that affect your readers on an unconscious level. Result? They don't buy ...and you wonder why! Stop the insanity! Instead, harness the effective methods of consumer psychology, proven through decades of experimentation and hundreds of millions of dollars of real-world testing. With Smashvertising you'll learnhow to write bulletproof ad copy like today's hottest online marketing expertshow to use consumer psychology to crank out fiery ads, emails, websites, and morehow to smoke your competition using direct-response concepts proven over decades with real-world experimentationthe exact best days and times to send emails for maximum responsehow to ethically use psychology to motivate people to click that BUY button and pull out their credit cardssocial media tricks for writing personally magnetic headlineshow to use price hooks to instantly boost ad readershipand so much more

Download Links

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.