Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
0DAYDDL

The Storyteller: Tales of Life and Music - [AUDIOBOOK]

Rekomendowane odpowiedzi


e70ab028ac32edf0bc4b2fb5359a190c.jpg
The Storyteller: Tales of Life and Music - [AUDIOBOOK]
mp3 | 291.2 MB | Author: Grohl, Dave | Year: 2021



Description:

Workbook on The Storyteller: Tales Of Life And Music by Dave Grohl (Fun Facts & Trivia Tidbits)



Get a comprehensive overview for The Storyteller: Tales Of Life And Music by Dave Grohl for an immediate in-depth dive into the major themes found in this book.

Dubbed "The Nicest Man in Rock," David Grohl's new memoir is delighting fans across the globe. The Storyteller: Tales of Life and Music offers readers a look into the grunge and alternative rock eras and the life of one of the world's last remaining rock stars.
The memoir follows Grohl's life from his humble beginnings in Washington, D.C. to become the drummer for Nirvana. He shares his experiences after the devastating death of Kurt Cobain, the rise and continued success of the Foo Fighters, and anecdotes about his family. The Storyteller has been hailed as a "soulful story" in which the author proves that he has "never taken a single moment of it for granted."

Would you like to:
[*]Save time with fast resources to understand the circumstances surrounding the publication of The Storyteller: Tales Of Life And Music by Dave Grohl?
[*]Be able to discuss The Storyteller: Tales Of Life And Music further by delving into certain themes, events, and/or characters?
[*]Find out more about the author, and learn more about interesting trivia and events behind the scenes?
[*]See how and why The Storyteller: Tales Of Life And Music has garnered the reception from its audience the way that it did?

With this companion Workbook, you will be able to gain a deeper understanding and appreciation to gain:

[*]Smooth done-for-you resources to help you absorb details quickly and conveniently
[*]An in-depth look into the book and its author
[*]Interesting tidbits and trivia to make learning fun
[*]A perfect companion for group discussions or self-study

Get your copy on sale now and download
Your copy on smartphone, tablet, or PC devices!
Disclaimer: This companion guide is meant to enhance your reading appreciation. It does not contain any text of the original work nor is affiliated in any way. It is unofficial resource. We encourage readers to read the original first. Copyright © 2022 PowerNotes


Category:Reference, Study Aids & Test Prep, School Guides & Test Preparation, Study Guides - General & Miscellaneous


Download Link:





Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 13 Views
    • 1 Posts
    • 13 Views
    • 1 Posts
    • 21 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.