Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookbb

HBR Guide to Managing Strategic Initiatives

Rekomendowane odpowiedzi

3181feabfb3e859cbb59bebfbefcfc15.webp
Harvard Business Review, "HBR Guide to Managing Strategic Initiatives"
English | ISBN: 1633698181 | 2020 | 256 pages | AZW3 | 5 MB
This big initiative could make or break this fiscal year-or your career.

Managing a successful strategic initiative may be the key to transforming your company-and propelling your career forward. Yet running a cross-functional team on a high-profile project can present a multitude of challenges and risks, causing even the most experienced manager to struggle.
The HBR Guide to Managing Strategic Initiatives provides practical tips and advice to help you manage all the stages of an initiative's life cycle, from buy-in to launch to scaling up.
You'll learn how to:
Win-and keep-support for your new initiative
Read more

Download Links

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 1 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.