Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Courses2024

Udemy - Fundamentals Of Patient Experience In Ambulatory Care

Rekomendowane odpowiedzi

e999993942f7e06b8388799449f4ee8e.avif
Free Download Udemy - Fundamentals Of Patient Experience In Ambulatory Care
Published: 3/2025
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 347.65 MB | Duration: 0h 52m
Master the Fundamentals of Patient Experience in Ambulatory Care

What you'll learn
Fundamentals of Patient Experience and CG- CAHPS surveying
Effective Communication with Patients
Improving Access and Continuity of Care
Coordinating Care and Building Team Cohesion
Enhancing Office Staff Performance
Monitoring and Sustaining Improvements
Role of Leadership in Improving Patient Experience
Conclusion and Action Planning
Requirements
No experience needed.
Description
This course is designed to equip healthcare professionals and practice leaders with the tools and strategies necessary to improve the patient experience across all touchpoints in ambulatory care settings. Through an in-depth exploration of communication techniques, care coordination, leadership engagement, and data-driven improvement practices, parti[beeep]nts will develop a well-rounded understanding of how to foster a patient-centered culture.The curriculum begins with foundational knowledge of patient experience, including the importance of CG-CAHPS data and key domains such as access to care, communication, and office staff interactions. Learners will gain practical skills in effective verbal and non-verbal communication, managing complaints with empathy, improving care continuity, and optimizing appointment accessibility. Emphasis is placed on the critical role of leadership in modeling behaviors and supporting staff to prevent burnout and increase engagement.Each module builds toward actionable outcomes, culminating in the development of a personal action plan to implement sustainable improvements. Tools such as leader rounding checklists, strategic planning calendars, and goal-setting templates are provided to support continuous growth. Whether you're new to patient experience or leading change initiatives, this course offers the insights and structure to elevate care and outcomes across your organization.Review questions are included at the end of every module to cement understanding of the course content.
Healthcare leaders wanting to increase ambulatory patient experience. Clinic managers, practice managers, supervisors, patient experience leaders, medical directors, quality care .

Homepage:

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.



Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

No Password - Links are Interchangeable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 5 Views
    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 2 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.