Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • X-Site.pl - Twoje miejsce w sieci
  • X-Site.pl - Twoje miejsce w sieci
  • X-Site.pl - Twoje miejsce w sieci
Courses2024

Udemy - IT Technician L1-L2 From Scratch CompTIA A+

Rekomendowane odpowiedzi

cb6e85c78a0914d22bb2251d37ce349a.webp
Free Download Udemy - IT Technician L1-L2 From Scratch CompTIA A+
Published: 4/2025
Created by: Messiegod School
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Level: All | Genre: eLearning | Language: English | Duration: 44 Lectures ( 11h 55m ) | Size: 5.6 GB

IT Technician L1-L2
What you'll learn
Installing and configuring new hardware and software
Inspecting computer hardware to ensure functionality and repairing or replacing items as needed
Monitoring the performance of networking equipment and servers to ensure efficiency and prevent downtimes
Equip students with foundational knowledge and practical skills in computer hardware, software, troubleshootin
Requirements
All level
Description
Tier 1 support (L1)What is a level 1 help desk?Level 1 help desk, or tier 1 support, is the first level in which customers or users can make direct contact with a live person to solve their problems. The goal of effective L1 support is to quickly resolve a user issue, both for a better user experience and to keep costs down. If a tier 1 support representative is unable to resolve the issue, they need to be able to smoothly escalate it to a higher tier.What does level 1 support mean?L1 provides support for basic customer issues that need IT involvement, such as solving usage problems and fulfilling service desk requests. If no solution is available, tier 1 personnel escalate incidents to a higher tier.Tier 2 support (L2)What is a level 2 help desk?Tier 2, also called level 2 support, engages L2 staff with a higher level of expertise and deeper knowledge of apps, systems, and issues. Tier 2 support involves in-depth troubleshooting and time-intensive problem-solving or more complex issues that are less common.What does level 2 support mean?Experienced and knowledgeable technicians assess issues and provide solutions for problems that cannot be handled by tier 1. If no solution is available, tier 2 support escalates the incident to tier 3.
Who this course is for
Individuals seeking to enter or advance their careers in technical support roles within the IT industry.
Individuals in employment
Unemployed youth
Those with ITIL Foundation knowledge
Homepage:

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.




Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

No Password - Links are Interchangeable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.