Member RAMI Opublikowano 7 Maja Member Opublikowano 7 Maja Piep*zyć Mickiewicza 2 (2025) Gatunek: Dramat, Komedia Produkcja: Polska Miłość, kłopoty i szkolne dramaty to codzienność Nel, Dantego i reszty paczki. Do szkoły trafia Korek – nowy, szczególnie uzdolniony matematycznie uczeń, który dołącza do przyjaciół Dantego. Chłopaki chcą go nauczyć, jak podrywać dziewczyny, ale okazuje się, że ich rady pochodzą głównie z internetu. W młodych zaczynają buzować hormony, co powoduje całą masę nieporozumień. Dante marzy o pierwszej nocy z Nel, ona jednak ma wątpliwości, czy są na to gotowi. Jak sprawić, by miłość i przyjaźń przetrwały ten burzliwy etap? Pieprzyc.Mickiewicza.2.2025.PL.1080p.AMZN.WEB-DL.H.264.DDP5.1-FOX | Film polski Cytat Format : Matroska at 10,0 Mb/s Length : 6,77 GB for 1 h 36 min 30s 144 ms Video #0 : AVC at 9.402 kb/s Aspect : 1920 x 1080 (1.778) at 25.000 fps Audio #0 : E-AC-3 at 640 kb/s Infos : 6 kanałów, 48,0 kHz This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Uplinker VR6 Opublikowano 7 Maja Uplinker Opublikowano 7 Maja Pieprzyć Mickiewicza 2 (2025) PL.1080p.AMZN.WEB-DL.H.264.DDP5.1-FOX / Polska Produkcja Format : Matroska at 10.0 Mb/s Length : 6.77 GiB for 1 h 36 min 30 s 144 ms Video #0 : AVC at 9 402 kb/s Aspect : 1920 x 1080 (1.778) at 25.000 fps Audio #0 : E-AC-3 at 640 kb/s Infos : 6 channels, 48.0 kHz Language : pl This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Pieprzyć Mickiewicza 2 (2025) PL.720p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-P2P / Polska Produkcja Format : Matroska at 6 151 kb/s Length : 4.15 GiB for 1 h 36 min 30 s 144 ms Video #0 : AVC at 5 509 kb/s Aspect : 1280 x 720 (1.778) at 25.000 fps Audio #0 : E-AC-3 at 640 kb/s Infos : 6 channels, 48.0 kHz Language : pl Text #0 : UTF-8 Language : pl (FULL) Text #1 : UTF-8 Language : en This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.