GGOCrew Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Traveler E 01-08 - caly miniserial OPIS Jay, Tyler i Will to najlepsi przyjaciele, kt??rzy przez ostatnie dwa lata chodzili do tej samej szko??y i razem mieszkali. DzielÄ? ze sobÄ? dos??ownie wszystko: pracÄ?, ??ycie i zabawÄ?. W lecie wybrali siÄ? na wycieczkÄ?, ale zwyk??y kawa?? polegajÄ?cy na ??ciganiu siÄ? w najbardziej znanym muzeum sztuki w Nowym Jorku uczyni?? Jaya i Taylera g????wnymi podejrzanymi spowodowania eksplozji w tym muzeum. Jay and Tyler sÄ?dzili, ??e Will oczy??ci ich z zarzut??w, lecz odkryli, ??e nie mogÄ? udowodniÄ?, ??e Will w og??le istnieje... Jak dobrze najlepsi przyjaciele znajÄ? siÄ? naprawdÄ?? Dw??ch absolwent??w college'u zostaje omy??kowo wziÄ?tych za winnych ataku terrorystycznego. PodejrzewajÄ?, ??e sprawcÄ? ca??ego zamieszania jest ich znajomy, kt??ry rzekomo w tym zamachu zginÄ???. ?šcigani przez policjÄ? i FBI, muszÄ? doj??Ä? prawdy, aby oczy??ciÄ? swe imiona. Traveler E 01-08 - caly miniserial FourCC: XVID (XVID MPEG-4) Dimensions: 576x432 Bitrate: 1073700 FPS: 25,00 Major type: Audio Sub type: MPEG-1 Layer 3 (MP3) Audio tag: 0x0055 (MPEG-1 Layer 3 (MP3)) Frequence: 48000 Hz This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się dane nad linkami , i w pierwszym po??cie wszystko odkryte Edytowane 31 Marca 2010 przez L4YÂ? poprawiono wyglÄ?d Cytuj
Uplinker CrashRed Opublikowano 19 Listopada 2010 Uplinker Opublikowano 19 Listopada 2010 Podr????nik / Traveler (2007) PDTV XVID SEZON 1 POLSKI LEKTOR AZO Format : AVI at 1.204 Kb/sLength : 350 MB for 40 min. 39s 320msVideo #0 : MPEG-4 Visual at 1.063 Kb/sAspect : 608 x 462 (1.316) at 25.000 fpsAudio #0 : MPEG Audio at 128 Kb/sInfos : 2 kana??y, 48,0 KHz POLSKI LEKTOR SEZON 1 This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.