Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Alexandr

Lynda - Using Customer Surveys to Improve Service

Rekomendowane odpowiedzi

CXGyUTB.jpg

 

Lynda - Using Customer Surveys to Improve Service

English | 0h 52m | AVC (.mp4) 1280x720 30fps | AAC 48KHz 2ch | 319 Mb

Genre: eLearning

 

 

Customer surveys are rich sources of information and essential guides to areas where customer service teams can improve their focus. In this course, Jeff Toister provides step-by-step instructions for designing and implementing effective surveys and analyzing the results. He'll give you tips on increasing response rates, writing effective questions, and turning the data into actions that can improve service quality.

DOWNLOAD

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 104 Views
    • 1 Posts
    • 230 Views
    • 1 Posts
    • 350 Views
    • 1 Posts
    • 338 Views
    • 1 Posts
    • 309 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.