Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Agents and Mechanisms

Rekomendowane odpowiedzi

36115a34c7f18d3750be39866068be01.webp
Free Download Han La Poutré, Norman Sadeh, Sverker Janson, "Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Agents and Mechanisms"
English | 2006 | pages: 240 | ISBN: 3540462422 | PDF | 3,7 mb
This book constitutes the thoroughly refereed post-proceedings of the 7th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC VII 2005, held in Utrecht, Netherlands in July 2005, as part of AAMAS 2005, and the third Workshop on Trading Agent Design and Analysis, TADA 2005, held in Edinburgh, UK in August 2005, in the course of the IJCAI 2005 conference meetings. The seven revised full AMEC 2005 papers presented were carefully selected.



Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 7 Views
    • 1 Posts
    • 9 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.